SÖNDAG

Godmorgon! Jobbet igår gick bra, jag satt i biljettkassan och kontouttaget på LLA under färjestads träningsmatch. Det var endel folk och det var både tyskar och svenskar där så jag fick dra på med lite engelska, märks att jag inte gått i skolan på ett tag för det var lite knackigt och endel ord som fattades i mina meningar... Efter det kom Johan, Oscar och Martin och hämtade mig och vi drog till Johan och slöade i soffan framför några filmer, dock var det inga höjdare och jag var trött så jag somnade lite då och då.. Så inatt har jag sovit väldigt bra fast att jag har drömt en riktigt konstig dröm. Men imorse väckte Johan mig med färdig gjord frukost, pannkakor och frukt! Det är söndag och vädret är inte det bästa så nu ska vi göra oss iordning för en shoppingtur på bergvik. Men jag ska hålla i pengarna för jag åker till Göteborg några dagar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0