TURN AROUND

Veckan började inge vidare bra, igår jobbade jag men det slutade med att jag sa upp mig och ett kraftig migrän anfall... Idag har jag gått i skolan sen halv tio till halv 5 vilket heller inte får humöret på topp. Men tog en promenad det första jag gjorde när jag kom hem för att rensa huvudet, vilket nog var precis det jag behövde för allt känns lite lättare nu. Att få andas lite frisk luft och låta tankarna köra sitt eget "race" brukar ofta göra susen! Nu väntar lite mat och sen ska jag hoppa i säng tidigt för att slå på en film jag laddat ner, den nya No strings attached. Så snälla Natalie Portman och Ashton Kutcher, gör mig inte besviken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0