Heihei

Skulle slutat tidigt idag men fick sluta ännu tidigare för sista lektionen var inställd. Jag klagar inte, bara det att jag inte har något att göra nu... känns som jag har hela dagen att utnyttja! Men nu är jag hemma och tänkte ta tag i lite viktiga saker som jag ofta struntar i att göra för att jag inte hinner med det annars på vardagarna. Tänkte även plocka lite pluspoäng här hemma och hjälpa till lite med disk,tvätt osv om jag hinner innan mamma kommer hem. Men innan jag börjar med det ska jag softa lite vid datorn. Får inte glömma att fixa klipptid idag heller, mina slitna toppar behöver verkligen fixas!

Känndes som det blev ett väldigt ovärt inlägg men som jag sa... jag är lite uttråkad.
Har varit hemma i 1 timme och redan varit nere två gånger i köket och letat efter nått gott att äta. Hittade inget första gången, inte andra gången heller konstigt nog? Tecken på att man har tråkigt.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0