VILKEN HELG OCH VILKEN MATCH

Nu är jag tillbaka i karlstad igen. Jag har haft en riktigt bra helg i stockholm med Johan och vi har shoppat, ätigt gott, hängt på hotelrummet, promenerat i gamla stan, åkt båt och spelat bort våra pengar på Gröna Lund. Tycker det är en ganska bra sammanfattning och jag kan säga att det var den bästa helgen på länge. Men nu är mina ben eller rättare sagt hela min kropp helt mör och tror jag kommer somna riktigt bra sen.

Just nu sitter jag och kollar på prisutedlningen för finalen mellan USA-Japan, tycker synd om dig som missade den för herregud vilken match!!! Den innehöll allt man vill se i en VM-final, bra fotboll, kämparglöd, glädje, överraskningar, härlig publik, drama och sist men verkligen inte minst.. förlägning och straffar. Säger som kommentatorerna efter att Japan satte sin avgörande straff. "Det är helt otroligt!" Japan kämpade verkligen in i det sista och med deras härliga inställning tycker jag dom är värda guldet. 

Mitt internet håller på att krångla och nätet jag är inne på nu har knappt nån hastighet alls, så jag kommer inte ens försöka lägga in och upp bilderna från helgen för då kommer jag behöva sitta uppe nästan hela natten. Men det kommer.. snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0