När jag bli frisk

Snart går jag in i min 6e vecka som förskyld, det är galet att det hållt i sig så länge, det tar på krafterna och jag blir alltid så besvärad när jag känner mig sjuk. Mamma tycker att vi ska åka och kolla mina lungor ifall jag har lunginflamation, ibland hostar jag så mycket så jag knappt kan andas och jag får som kväljningar. Det som jag stör mig mest på är hur fasen kan jag snora 6 veckor i rad, tar det aldrig slut!? Men det jag skulle komma till är att jag vill kunna träna och har varit slö alldeles för länge nu så det kryper i kroppen! Så fort jag blir frisk och får träna ska jag springa iväg på stan och shoppa nya skor och springkläder, måste även ha ett band till min ipod så jag slipper ha den i sport bhn och nya hörlurar som fungerar. Har nämligen, under tiden jag varit sjuk, gjort ett löfte med mig själv och en liten planering för ett tag framöver. Så lika bra att gå all-in!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0