NU SKA DET HÄNDA GREJER

Ville så gärna ligga kvar bara 1 timme till i sängen imorse, blev inte sent igår men är ändå trött. Emelie kom och hämtade mig redan vid tio för vi skulle köpa present för att överraska Lisa som åker till spanien idag. Sen hade vi också andra ärenden att hinna med innan stan stängde vid fyra. Vi började med IKEA och deras köttbulletallrik, våra magar kurrade så de satt riktigt bra, som vanligt! Jag plockade med mig det jag behövde på ikea, vi åkte vidare till Mio och sen tillbaka till stan för att fixa det sista. Jag fick med mig precis det jag ville ha så nu ska jag ägna resten av dagen att möblera och greja i rummet! Ikväll blir det mys tillsammans med Lovisa, tror bestämmt att vi kör på en bra tjejfilm och med en massa gott till det. Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0