THE BEST ONES

Idag har jag jobbat och tjänat pengar, träffat två goa vänner, sålt min byrå och tjänat ännu mer pengar, skypade med min älskling och umgicks med familjen. Vad rik jag känner mig! Inte bara tack vare pengarna utan för att jag har så mycket fina männiksor runt mig, på lite olika ställen runt omkring i världen, som betyder mycket för mig. Dom är bra på alla sätt och vis, och dom tillhör på något sätt mig. Dom får mig att må bra, gör mig lycklig .. och får mig att känna mig rik.

Det har varit en bra söndag och jag tycker jag förtjänar att lägga mig i min ny bäddade säng,se på film och äta upp godiset jag lyckades spara från igår. Tack för dessa dagar vecka 35, imorgon är den ny vecka ... och nya möjligheter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0