Gillar läget

Idag slutade jag halv 12, wihooo as gött! Stack hem och gjorde iordning käk och pluggade när jag ändå hade lite ledig tid över. Som pricken över i:et hann jag med att städa mitt rum också, eftersom jag var ensam hemma satte jag igång spotify, drog upp volymen till max och drog igång med damvippan och damsugarn. Med bra musik går städningen fort och det blir väldigt mycket roligare. Visste ni föressten att man bränner mer kalorier på att städa än att ta en promenad? Men nu ska jag ut och gå ändå, tillsammans med Emelie och Lisa, efter det kommer vi nog laddaa upp med lite gott och placera oss i Emelies tvsoffa och kollar på hockey matchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0