Imorgon minns vi inte gårdagen

Nu är det äntligen helg, och det ska vi fira ikväll. Min vecka har varit både bra och dålig. Har varit så trött och sliten hela dan! Somnade sent igår vilket jag ångrar idag. De fanns inget jag hellre ville göra imorse, än att bara få ligga kvar i min säng och sova liite till. Men tog mig till skolan ändå tillslut. Dagen har rullat på men jag har kämpat mig igenom lektionerna. Höll nästan enda ut, somnade när det var 20 minuter kvar av den sista lektionen... När skolan äntligen var slut åkte jag hem, hoppade in i duschen, packade och åkte till Lovisa.

Nu sitter hemma hos Lovisa, hon har fullt upp med att spränga högtalarna så jag passar på att blogga lite. Vi håller på att invänta Emma också som snart ska vara här så vi kan börja med maten. Såklart kör vi på den vanliga fredagsmaten, tacos. Min favoriträtt också... Så Emma om du ser det här, skynda dej vi är hungriga! Hoppas på en lyckad kväll tillsammands med ett bra sällskap. Nu kör vi, fast inte allt för hårt, har en morgondag att tänka på också. Då är det en nybliven 17-åring som ska firas. Ha en trevlig kväll!

Ska försöka få lite bilder, så håll utkik. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0