Sweet17teen

Blev lyckat igår tillslut! Det var kul att komma ut och träffa både nytt och gammalt folk, som man inte träffat på ett tag. När de började dra sig mot sitt slut och vi var ganska slöa åkte vi tillbaka till Lovisa och myste ner oss i soffan med Solsidan, lite godis och tända ljus. Vi kom i säng runt halvfyra... Fick inga bra bilder men tar igen det ikväll. Idag är det lördag och jag har inte gjort så mycket, var inne i stan med några tjejer förut för att köpa presenter till våran vän Clara som fyllt 17 som vi ska fira ikväll! Så nu är det bara att ladda om. Ska hoppa in i duschen och göra mig iordning. Sen ska jag ta en promenad till Lisa. Vi ska börja där ikväll med lite god mat och annat innan vi drar oss till Clara runt 8 tiden. Känns som det kommer bli ännu en bra kväll!


Vissa kanske känner igen bilden, andra inte. De är i alla fall så här jag kommer se ut ikväll, dock inte lika brun som jag var då och jag ska försöka skyla mig lite bättre, haha...... Får se om jag hinner ta nån mer bild när jag fixat mig helt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0