Stannar hemma i sängen idag

Vaknade när alarmet ringde imorse, men mitt huvud spränges och det kändes som en elefant mosat det. Jag tog mig upp ur sängen men lyckades bara ta två steg sen blev jag helt snurrig, kändes som jag skulle svimma av vilken sekund som helst. Så jag la mig i sängen igen och somnade om och vaknade vid två tiden. Låg och snoozade i en halvtimme för att få lite energi för att orka gå ner och ta en ipren.
Men nu känner jag mig ganska så pigg och de värsta av huvudvärken är borta. Ska ta en nutella macka till frukost/lunch nu. Onyttigt fast väldigt,väldigt gott.. Sen lär jag ligga i sängen resten av dagen. Känns lite tråkigt för när jag kollar ut och ser vädret får jag väldig lust att gå ut och gå! Men det får bli en kvällpromenad i såna fall.


L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0