TODAY!

Drog in till stan idag för att jag hade bokat en tid där vi två. När det var klart gick jag runt och kollade lite och fick tillslut med mig 2 tröjor och 1 bh med mig hem! Så jag är nöjd med dagens tur på stan. Köpte dock bara varmare tröjor, känns ju som man borde börja med vårkläder nu. Fast det är ju trots allt bara Januari än... så man ska väl inte gå runt och hoppas på att snön ska försvinna de närmaste veckorna. Jag gick själv i stort sätt hela tiden, tråkigt och mobbat men jag får mycket mer gjort då. Men sen när jag var klar med allt träffade jag Johan en liten stund och mötte sen upp Christine och hennes grabb och gick med dom ett tag.

Nu ska jag käka lite och sen dra iväg på träning. Vi ska ha möte också om att åka på Gothia i sommar. Se lite hur många som ställer upp, vad vi ska göra för att samla in pengar, mini bussar, priser, sponsorer osv. Men än så länge ser det ljust ut! Skulle va riktigt kul eftersom vi inte kom iväg förra året som vi skulle. Vi hade kämpat i laget med att få ihop 40 000 men sen drog några sig ur och ville inte åka och då hade vi inte ett fullt lag.. surt! Fast kanske ska vara glad över det ändå, svininfluensan spreds ju på discot.
Men iår får vi hoppas att det blir nått!






L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0