"Nej, nu tar vi helg!"

Idag fick vi sluta tidigare för vi slapp sista lektionen. Det är alltid extra skönt att få gå hem tidigare på fredagar, så man får ta ut helgen lite tidigare än vanligt! Nu ska jag börja packa ner träningssaker till senare och se till att få nått i magen. Sen ska jag försöka hinna med en powernap också, de skulle inte vara helt fel. Är rätt slut efter veckan som varit.

Ska ta en sväng till solariet innan jag sticker iväg och brottas. Mitt svennebanan pigment tar kål på mig under vinterhalv året. Kan kamouflera mig med snön. Svårt ord det där ''kamouflera'' fick slå upp hur det stavades på google...
Har bett min tränare ta med lite grabbar på 100kg till träningen sen också så jag ska få lagomt motstånd. Och det skulle inte vara några problem sa hon. Så nu kör vi, är mentalt förberedd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0