När allt jobb ger resultat!

Idag är det onsdag eller "lill lördag" som många föredrar att kalla denna dag.
Nu har halva veckan gått och det är inte långt kvar till helg. Tror det kommer bli ovanligt skönt att få några dagar ledigt. För den här veckan har, och kommer, vara slitsam. Så denna helg ser jag fram emot och jag kommer njuta av varje sekund!

Idag har jag även gjort ett prov som var väldigt viktigt och jag är nöjd över mig själv och min insats. Hur resultatet än blir så har jag gjort mitt bästa, och det är det viktigaste. Har varit nervös och spänd över detta jätte länge så äntligen kan jag släppa det, och det känns jätte skönt!
Men ingen vila här inte, nej nu är det bara att planera framåt för allt annat som kommer. Det är mycket i skolan men även mycket kul vid sidan av som händer också!

Så nu ska jag göra lite tyska, har prov på måndag. Och sen sticka iväg på träning! Syftet med kvällen, alltså efter 9 när min träning slutat, är att bara ta det lugnt. Ta en lång&varm dusch, kolla på en bra film, sova och samla nya krafter. För imorgon kommer det bli ännu en tuff och lång dag, på sjukhuset bl.a.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0