Helgens enda inlägg

Sitter just nu i min nya ''favorittröja'' & lyssnar på musik. Borde egentligen kolla på solsidan vid denna tid men jag gör det på tv4play innan jag går och lägger mig istället. Tänkte försöka fatta mig lite kort om min helg nu.

Har sovit jätte bra i min favoritfamn fredag till lördag, lördag till söndag. På lördagen åkte jag och Johan till Forshaga för att kolla på hans brors Dm match i hockey. När den var klar drog vi oss hemmåt, fanns inte så mycket mer att göra i Forshaga... Slöa som vi var åkte vi och köpte godis och chips och spenderade i stortsätt resten av kvällen i sängen/soffan framför tvn/datorn. Men jag klagar verkligen inte, var precis vad jag kände för och behövde.
Idag, söndag, var precis som dom brukar. Fick dra upp grabben ur sängen, vi kollade på skidor, åt frukost, han åkte och träna,jag tog bussen hem och pluggade. Inga konstigheter!

Men jag har haft en bra helg, hoppas du med har haft det!
Imorgon är det dags för en ny vecka med nya möjligheter. Den här veckan ser ut att vara ganska lugn, inte så mycket plugg. Så jag har tid för att gå på stan, softa, träna fotboll & kanske till och med ta ett pass på friskis!

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0