BRA START PÅ DAGEN

Började dagen men en långpromenad innan frukost, det har blivit som en rutin dom senaste veckorna, jag hade ny musik i öronen och skorna rullade fram riktigt bra. Skönt att kunna utnyttja dom lediga sommarlovs mornarna åt något vettigt istället för att bara sova bort dom! Man känner sig mycket gladare och piggare under dagarna också.
Så nu har jag gjort en kopp kaffe, lagt ut en handduk i gräset, placerat mig i solen och slagit upp en ny bok jag börjat läsa. Tänker spendera någon timme här innan det är dags att gå in och fixa lunch och innan Johan kommer hit för att hämta mig så åker vi vidare hem till han sen. Dags att börja packa och greja inför våran weekend i stockholm till helgen, klockan fem går tåget imorgon och det ska bli riktigt kul, ska bli skönt att komma bort lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0