I SOMMARSTUGAN

Sitter i en gammal blå fliströja under rosa himmel och känner mig väldigt nöjd med livet. Tvn stängdes precis av efter kvällens film, The Tourist, och nu har alla börjat borsta tänderna och gör sitt innan det är dags att sova.

Jag tog bussen ut till våran sommarstuga idag för att träffa min familj som jag inte sett på ett tag och för att få spendera några nätter här för första gången iår. Älskar att få komma hit och bara ta det lungt, njuta och bara få va. Innan kvällen började har vi badat och spelat en omgång monopol, för ovanlighetensskull var jag nära bankrutt... Efter det tändes grillen, min bakade blåbärspaj stod i ugnen och solen kom fram mer och mer. En härlig sommarkväll helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0