MOT HUVUDSTADEN

Godmorgon, hur är det med dig? Mig med är det baara bra, jag var uppe redan vid sju imorse för att johan skulle jobba så han släppte av mig på vägen, men jag hade inga problem med att lägga mig i min säng och sova några timmar till! Så jag tog en sovmorgon för första gången denna vecka. Kändes behövligt, sov inte mycket inatt och vaknade ibland och hade dom konstigaste drömmarna. I en dröm sprang jag runt i en skola och det forsade blod ur min ena näsborre, visste inte vart jag skulle ta vägen. Ibland dök det upp nån gammal lärare jag hade på lågstadiet och min mormor var också med ibland och försökte hjälpa mig, men då började jag gråta när jag insåg att jag hade fullt med blod på mina vita skor och tröja. "Meeeen, de här skulle jag ju ha på mig i stockholm!!!" Undrar verkligen vart man får allt ifrån....

Men nu sitter jag med frukost och ska klicka runt lite till på datorn innan jag måste packa ner sista grejerna inför stockholm och sen ska jag städa undan lite på rummet för just nu ligger det kläder överallt, brukar bli så när jag ska försöka packa, och det är alltid skönt att komma hem till ett städat och fräsht rum efter några dagar hemifrån. Tåget till Stockholm går vid fem, jag och johan kommer va där under helgen så håll utkik efter bilder.
Hare så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0