THE BEST FEELING

Sitter hos Lisa och kollar på OC och myser, andra Lisa åkte nyss hem så nu finns det bara en kvar, har hjälpt henne fixa en blogg till det att hon åker iväg till Spanien 1år så vi kan ha koll på henne här hemma i Karlstad. Annars har jag haft en riktigt, riktigt bra kväll!! För första gången i sommar kändes det verkligen som jag hade sommarlov, kände mig så fri! Vi grillade hamburgare och eftersom vädret var så bra bestämde vi oss för att blåsa upp ringen och dra ut med båten. Vi var ute länge och bara åkte, vi skrek&sjöng, skrattade så vi grina, åkte ring och skrek ännu lite till, stannade mitt på vattnet och bara pratade. Tog massa bilder men har ingen usb-sladd med mig så lägger upp dom när jag kommit hem imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0