TWO IN ONE

Igår hämtade Johan mig efter att jag varit hemma med Lasse hela dagen, vardagarna som kommer nu i veckan ska jag vara hemma och umgås med min bror så han inte ska sitta inne hela dagarna vid tvn och datorn när mamma och pappa jobbar.... Men jag och Johan tog det bara lungt, sätt ute i deras uterum, lyssnade på musik, grillade i kvällssolen och avslutade dagen med ett avsnitt av high chaparall med filip&fredrik. 
Idag, tisdag, har jag varit barnvakt och åkte in till stan en timme innan de stängde för ett ärende och sen en tur i mataffären med pappa! Nu softar jag i soffan helt slut i huvudet efter en hel dag med spänningshuvudvärk, på grund av åskan som legat i luften, men såg att de gick ett nytt progam ivkäll som heter ''the hunks'' så ska försöka hålla mig vaken till det och sen blir det ordentligt med sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0