En liten tur ner till Skåne

Just nu passar jag på att dunka lite musik här hemma när jag är ensam och det får min packning till imorgon & städning att gå vääldigt mycket fortare! Imorgon åker jag till Skåne med familjen och Johan, min kusin Victor tar studenten och vi ska dit för studentfirande och lite semester. Får hoppas bara att vädret blir bra, var med om en student där får 2 år sedan och regnet bara öste ner... alla klänningar,frisyrer och smink förstördes.
Har en lista på allt som ska ner i resväskan och allt är snart av bockat, känns bra så slipper jag göra det i sista sekund ikväll för då har jag andra planer. Ska träffa några tjejer och antingen ska vi grilla eller så blir det bio, beroende på vädret, men det går massa bra filmer på bio nu så hoppas lite på att vädret blir lite halv tråkigt så jag får mysa ner mig i en biostol och se på en bra film ;)

Bilder från student firade i Skåne för 2 år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0