17år

Idag är jag på bra humör och pigg som bara den!! De första timmarna som 17årig var ganska bra måste jag säga, trots att jag bävar lite för just åldern 17. Jag blev grattad redan 00.00 av Emelie som var här och höll mig sällskap inatt! Imorse blev jag väckt klockan 7 av familjen med skönsång, presenter och ben&jerry's glass! Tyvärr märker man att ju högre upp i åldrarna man kommer, destu mindre ''effekt'' får födelsedagarna. De är inte som de var för ca 12år sedan... Kunde somna utan problem igår kväll och jag fick knivar,gafflar och skedar i present. (Jag vet att de är jätte bra att ha tills de att jag flyttar hemifrån men ni fattar grejen!) Så nu är jag några tusenlappar, presentkort, bestik och kläder rikare. Känns ganska bra att bli 17 ändå, bara 1 år kvar till 18 och tiden går fort!

Nu ska jag sätta mig ner och svara ''Tack'' till så många som möjligt som har skrivigt och grattat mig på facebook innan jag måste göra mig iordning för att sticka in till stan och möta upp några tjejer för lite fika och shopping! Var på stan en stund igår så har redan kollat ut två saker som ska med hem idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0