Jag ska bli någon annan

Slutade för 1 timma  sen, åkte till skolan för att ha idrott och lunch. Rätt värt ändå! Är ganska uttråkad dock, skulle fikat med en vän nu egentligen men det blev uppskjutet. Har inte så mycket plugg heller som ska göras, men ska ändå sätta mig lite med matte & histora. Kan vara skönt att veta att man ligger lite före, istället för tvärt om... Men nu sitter jag och kollar runt på lite hårfärger, vill göra lite blonda slingor så fort mars månad är slut. Mitt mål är att till maj nångång ha nån form av hårfärgerna på bilderna. Frågan är bara hur jag ska göra, ska försöka fixa det själv utan att gå till frisören. Har aldrig slingat håret förut eller försökt få det blondare. Men de här ska nog gå bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du slinga hemma avråder jag dig ifrån polly blond -swarkopf! :)

2011-03-22 @ 20:52:31
Postat av: Anonym

Tack för tipset, uppskattas! :)

2011-03-23 @ 15:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0