Plockar vuxenpoäng

Tog en tur till Ikea med Emelie idag. Åt en av deras svindyra lunchmenyer, jag tog meny 2 för 12kr, en pizzaslice och dricka! De sved i plånboken kan ja säga.... Vi strosade runt och jag fick lite panik när jag kom till garderob avdelningen och hittade min klädhängare och förstod att den skulle man ''hämta själv''. Då insåg jag att jag skulle behöva virra runt i deras miljoner hyllor på lagret. När jag tillslut kom dit var jag helt snurrig i huvudet efter att jag gått runt och luktat på varenda doftljus jag hittat, men det gick väldigt bra ändå! Vi tog oss till fack 26 direkt och hylla 14 och där låg min klädhängare och bara väntade på mig. Nöjd som jag var gick jag till kassorna och tänkte när jag ändå är igång kan jag ju passa på att plocka ännu fler vuxenpoäng och köra självscannings kassan! Och så fick det bli, snabbt och enkelt gick det och vi kunde gå ut från ikea med det vi behövde i kassarna och mätta magar. Lyckad dag helt enkelt!





Som ni ser har jag lite att sysselsätta mig med några timmar fram över nu. Pappa sa ''så länge du följer instruktionerna exakt så ska det gå bra'' Njaaa du pappa, vet inte om de är så enkelt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0