Tuesday had some sweet moments

Känner att dom senaste dagarna har gått bra, det har rullat på och jag har somnat med ett leende på läpparna varje kväll och insett att livet är ganska bra ändå. Trots allt som varit i skolan som all stress,prov, inlämningar och betyg orsakat... Men idag var sista dagen jag kände att jag behövde prestera eller ha något att vara nervös inför. Började dagen med ett historia prov om första och andra världskriget, det gick bra och känner mig nöjd. Fick tillbaka mitt matte nationella, det som var avgörande om jag skulle få IG/G och som jag kämpat så med det blev så grymt glad när jag fick G+! Sista lektionen var drama med betygssamtal, jag behövde ett MVG för att förhoppningsvis kunna ''säkra'' min plats på natur i 2:an och det var precis vad jag fick de! Så nu är jag såååååå redo för att ta lov, asgött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0