Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig

Blev en bra tisdag tillslut, även fast det är mycket just nu och mitt huvud snart inte klarar mer! Det händer alldeles för mycket tråkigt nu för att jag ska hinna njuta av det bra som finns... Men förut idag kom Johan hit som jag inte fått träffa på en vecka och allt blev mycket bättre, ingen tvekan om att jag har världens bästa kille! Han hjälpte mig med matten, vet dock inte hur jag ska klara av att lära mig hela boken på nytt på bara 1 vecka innan vi börjar med nationella, men det ska gå! Vi tog en kvällstur med bilen till Ica och köpte glass också. Men nu har han åkt och jag sitter och gör absolut ingenting, ska nog dra igenom sidorna i NO boken jag har prov på imorgon. Så bli skönt att få provet gjort så jag kan stryka det från min ''to do-lista''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0