VARDAGSLYX

Fick unna mig en riktig skön sovmorgon, vilket jag behövde, jag fastnade vid gossip girl igårkväll så somnade ganska sent. Hade till och med så mycket tid att jag kunde sova tills jag vaknade och slapp gå upp för att alarmet ringde och hann att göra brunch! Började kvart i ett och var där ungefär en timme och hade tyska, sen åkte jag in till stan för att handla upp pengarna jag fick för att döma igår. Köpte saker jag kollat på ett tag så det var behövliga grejer, visar bilder senare ikväll! För nu ska jag cykla iväg för att få massage, känns som jag har en bra timma framför mig. Ikväll blir det tacos mys med familjen, sen åker jag till Lovisa för att se några avsnitt av Mia&Klara, äta godis och snacka skit. Ha en bra fredag, kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0