TVÅ IMPULS GREJER

Känner mig lite trött och hängig idag, slö i huvudet osv.. gick till skolan ändå för dagen var kort men gick och la mig det första jag gjorde när jag kom hem. Så hela dagen har jag i stort sätt spenderat i sängen, sovigt, pluggat och hängt på facebook. Tycker lite synd om mig så jag har bokat en massage tid på 1timme åt mig själv, tycker jag är värd det. Ska dit på fredag, bra avslut på skolveckan och en bra början på helgen.

Pappa kom hem med en ny familjemedlem förut, en 59tums HD&3D TV, en idé han fick igår efter att varit på expert... Men den är så välkommen hem såå, jag ska få inviga den eftersom det är första avsnittet av ensam mamma söker ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0